Voiko Helsingin kaupunginkirjaston mikrofilmeiltä kopioida tietyn päivän Helsingin Sanomia. Jos tämä on mahdollista, miten tulee toimia.

Kysytty

Voiko Helsingin kaupunginkirjaston mikrofilmeiltä kopioida tietyn päivän Helsingin Sanomia. Jos tämä on mahdollista, miten tulee toimia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kopionti onnistuu paikan päällä Pääkirjaston uutisalueella. Aikaa ei tarvitse etukäteen tilata, kopion saa mukaan samantien. Osoite: Rautatieläisenkatu 8 toinen kerros, sisäänkäynti Kellosilta 9.