Etsin graduani varten Helsingin sanomien eutanasiaa koskevia yleisönosastokirjoituksia. Valtiotieteellinen tiedekunta kertoi Pasilan pääkirjaston olevan…

Kysytty

Etsin graduani varten Helsingin sanomien eutanasiaa koskevia
yleisönosastokirjoituksia. Valtiotieteellinen tiedekunta kertoi Pasilan
pääkirjaston olevan paras ja oikea osoite etsiä niitä, mutta nyt huomasin,
että teillä on remontti menossa! Mikä neuvoksi? Osaatteko neuvoa, mistä
lähden etsimään ko.aineistoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pasilan kirjaston lisäksi Helsingin Sanomat on arkistoitu lehtenä tai mikrofilminä ainakin Helsingin yliopiston kirjastoon ja Espoon Leppävaaran kirjastoon. Lisäksi Helsingin kaupunginkirjaston kaikissa toimipisteissä on henkilökunnan käytössä Helsingin Sanomien tekstiarkisto, josta haun avulla löytää kaikki lehden artikkelit vuodesta 1990 alkaen.