Mistä on mahdollista saada kopio Helsingin Sanomien etusivusta 60 vuoden takaa?

Kysytty

Hei,
mistä on mahdollista saada kopio Helsingin Sanomien etusivusta 60 vuoden takaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Sanomien vanhat numerot vuodesta 1904 lähtien löytyvät mikrofilmeiltä Pasilan, Sellon ja Tikkurilan kirjastoista. Kirjastoissa on mahdollisuus ottaa niistä kopioita. Lehtien mikrofilmejä on myös Helsingin yliopiston ja eduskunnan kirjastoissa.