Haluaisin lukea Someron paikallislehden 4.-7.2.1977 numerot. Kiinnostaa siellä urheilusivut. Miten tulisi edetä? Asun Savonlinnassa.

Kysytty

Haluaisin lukea Someron paikallislehden 4.-7.2.1977 numerot. Kiinnostaa siellä urheilusivut. Miten tulisi edetä? Asun Savonlinnassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Somero-lehti on saatavana mikrofilmattuna mm. Someron kaupunginkirjastosta. Sinun pitää mennä Savonlinnan kaupunginkirjastoon ja tehdä siellä kaukolainapyyntö lehdestä. Filmi lähetetään sitten Somerolta Savonlinnan kirjastoon, jossa voit käydä lukemassa sen.