Voiko hyvin käyttäytyvän koiranpennun kanssa vierailla kirjastossa? Lähikirjastoni on Laaksolahti, toinen kiinnostava on Sello.

Kysytty

Voiko hyvin käyttäytyvän koiranpennun kanssa vierailla kirjastossa? Lähikirjastoni on Laaksolahti, toinen kiinnostava on Sello.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voitte viedä koiran Laaksolahden kirjastoon ja myös Sellon kirjastoon.

Tervetuloa!

terveisin Kirjasto / Lauri Holopainen