Otsikko
Haluaisin tietää, voiko Porin kaupunginkirjastosta saada lainaksi kopioita sanomalehdistä, jotka ovat painettu Titanicin uppoamisen ajoilta, ja jotka…

Kysytty

Haluaisin tietää, voiko Porin kaupunginkirjastosta saada lainaksi kopioita sanomalehdistä, jotka ovat painettu Titanicin uppoamisen ajoilta, ja jotka sisältävät uutisia laivan uppoamisesta ja uhreista ja ovat huhtikuulta vuodelta 1912?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meiltä löytyy tuolta ajalta mikrofilmattuna mm. Helsingin Sanomat sekä Satakunta. Lehdet ovat luettavissa pääkirjaston toisessa kerroksessa lehti- ja musiikkiosastolla. Mikrofilmatuista lehdistä voi ottaa kopioita; kopion hinta on 50 senttiä itse otettuna, palvelukopion hinta on 2 euroa.