Otsikko
Onko Helsingin pääkirjastossa mikrofilmillä lehteä Suomen Sosiaalidemokraatti 27.2.1955? Jos ei, mistä se on mahdollista saada?

Kysytty

Onko Helsingin pääkirjastossa mikrofilmillä lehteä Suomen Sosiaalidemokraatti 27.2.1955? Jos ei, mistä se on mahdollista saada?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupungin pääkirjastossa on Suomen sosialidemokraatti -lehti mikrofilmattuna 6.5. 1918 alkaen.