Tein juuri ensimmäistä varaustani näin netin välityksellä, jäin kuitenkin epätietoiseksi pystyykö varauksen tekemään esim. minun tapauksessa Pukinmäen…

Kysytty

Tein juuri ensimmäistä varaustani näin netin välityksellä, jäin kuitenkin epätietoiseksi pystyykö varauksen tekemään esim. minun tapauksessa Pukinmäen kirjastoon?
Asiahan varmaan selviää kunhan saan ilmoituksen kotiin vai tuleeko se nyt sitten ainoastaan s-postilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varauksesi näyttää onnistuneen. Asiakastiedoistasi käy ilmi, että olet valinnut oletusnoutokirjastoksesi Pukinmäen. Eli jos et varausta tehdessäsi muuta noutokirjastoa, tulee varaamasi aineisto juuri Pukinmäen kirjastoon.

Ilmoitukset saapuneista varauksista voivat tulla joko sähköpostiin, postitse tai sitten tekstiviestinä kännykkään (ks. http://www.helmet.fi/screens/srchhelp_k_fin.html).

Sinun tapauksessasi ilmoitus saapuu sähköpostiviestinä.