Otsikko
Onko kaupunginkirjastoilla vastaava sisäinen posti kuin yliopistolla? Voiko esim. Kortepohjasta lainatun kirjan palauttaa pääkirjastoon?

Kysytty

Onko kaupunginkirjastoilla vastaava sisäinen posti kuin yliopistolla? Voiko esim. Kortepohjasta lainatun kirjan palauttaa pääkirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääsääntöisesti aineisto palautetaan siihen kirjastoon, josta se on lainattu. http://www.jyvaskyla.fi/kirjasto/maksut.html Jyväskylän kaupunginkirjastossa toimii kyllä sisäinen posti, mutta se on tarkoitettu lähinnä varatun aineiston välittämiseen.
Jos on mahdotonta palauttaa aineisto siihen kirjastoon, josta se on lainattu, niin palautuksen voi tehdä myös muuhun Jyväskylän kaupunginkirjaston toimipaikkaan.