Otsikko
Kysyn että miksi Genesis - yhtyeen Nursery cryme -CD- levyä ei voi varata?

Kysytty

Hei!
Kysyn että miksi Genesis - yhtyeen Nursery cryme -CD- levyä ei voi varata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä kyseinen levy on varattavissa. Levyillä on jo aiempia varauksia, mutta pääsette varausjonoon. Varauksen voi tehdä esimerkiksi seuraavien linkkien kautta. Varausta tehdessänne tarvitsette kirjastokorttinne sekä siihen tallenetun nelinumeroisen tunnusluvun. Varauksen voi tehdä myös puhelimitse soittamalla mihin tahansa kirjaston toimipisteeseen.

http://www.helmet.fi/search~S9*fin?/Xnursery+cryme&searchscope=9&m=&l=&…

2 ääntä

Kommentit

Vastaus on hyvä, mutta valitut asiasanat eivät palvele vastausarkistoa. "Progressiivinen rock", hah. Asiana on aineiston varaaminen eikä Genesis!

Asiasanoja muutettu. Toimitus