Otsikko
Saako joku perheenjäsenistäni noutaa minun varaukseni omalla kirjastokortillansa? Kiitos etukäteen vastauksesta!

Kysytty

Hei! Saako joku perheenjäsenistäni noutaa minun varaukseni omalla kirjastokortillansa? Kiitos etukäteen vastauksesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joku perheenjäsenistänne voi noutaa varauksenne ja lainata ne omalle kortilleen. Voitte myös kirjoittaa varauksia noutavalle henkilölle valtakirjan ja antaa oman korttinne hänelle mukaan, jolloin hän voi lainata varauksenne teidän kortillenne.

http://www.helmet.fi/fi-FI