Onko mitään keinoa saada lähikuukausina vaikka päiväksi lainaan teosta

Kysytty

Hei, onko mitään keinoa saada lähikuukausina vaikka päiväksi lainaan teosta Kuntatalous - monen muuttujan summa / toimittajat: Valkeinen Tuija, Vuorento Reijo ; kirjoittajat: Hakola Jukka, Huikko Katariina, Korento Sari, Lehtonen Sanna, Mehtonen Mikko, Punakallio Minna, Rainio Henrik, Vaine Jari, Vuorento Reijo ja Ylitalo Marja-Liisa
Hakola, Jukka, kirjoittaja.
Kirja | Suomen Kuntaliitto | 2017 | 4. uudistettu painos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa teosta 4 kappaletta ja varauksia 17. Jos varauksen tekee nyt, on luultavaa että kirjan saamisessa kestää useita kuukausia. On kuitenkin mahdoton sanoa tarkempaa kestoa, sillä asiaan vaikuttaa niin monta tekijää - esimerkiksi muiden varaajien mahdolliset varausten perumiset sekä muiden varaajien lainausten kesto.

Jos kirjaa tarvitaan nopealla aikataululla, niin toinen vaihtoehto on Kansalliskirjasto Helsingin puolella. Sen kokoelmissa on kyseisestä teoksesta lukukappale eli kirjaa voi lukea Kansalliskirjaston lukusalissa aukioloaikojen puitteissa. Kotilainaus ei kuitenkaan ole mahdollista Kansalliskirjaston kautta.

Kirjan saatavuustiedot Kansalliskirjaston kokoelmissa: https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.4281512.

Lisätietoja lukusalikäytöstä kannattaa kysyä suoraan Kansalliskirjastosta: https://kansalliskirjasto.finna.fi/OrganisationInfo/Home?id=NLF#86154.