Yritin löydä "Chariots of the Gods", mutta en löytänyt, onks mahdollista että teilla ei ole olenkaan tämä kirja tai jostin syystä en ole löytänyt?

Kysytty

yritin löydä "Chariots of the Gods", mutta en löytänyt, onks mahdollista että teilla ei ole olenkaan tämä kirja tai jostin syystä en ole löytänyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa on Erich von Dänikenin kirjan alkukielinen, saksalainen painos Erinnerungen an die Zukunft, sekä myös suomen- ja ruotsinkieliset käännökset Vieraita avaruudesta: menneisyyden ratkaisemattomia arvoituksia ja Olösta gåtor ur mänsklighetens förflutna.

Englanninkielistä käännöstä ei Helmet-kirjastoissa ole. Se löytyy muutamasta kirjastosta muualta Suomesta. Voit pyytää kirjan kaukolainaan oman lähikirjastosi kautta tai Helmet-sivustojen kaukopalvelulomakkeella:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu