Haluaisin tutustua kirjaan Elä täydesti tätä päivää vuodelta, Buscaglia, Leo 1985. Omassa Kyyti-kirjastossamme ei sitä löydy. Miten sen saisin teiltä lainaksi?

Kysytty

Hei! Haluaisin tutustua kirjaan Elä täydesti tätä päivää vuodelta, Buscaglia, Leo 1985. Omassa Kyyti-kirjastossamme ei sitä löydy. Miten sen saisin teiltä lainaksi?

Vastaus

Vastattu

Kirjan saa kyllä kaukolainaksi Kyyti-alueen ulkopuolelta. Kaukolaina maksaa Kouvolassa 3 €. Kaukopalvelupyynnön voi lähettää kaukopalvelulomakkeella Kyyti-Finnasta tai voitte tehdä sen seuraavan kirjastokäyntinne yhteydessä.