Voiko kunnalliseen kirjastoon tilata kirjoja Aalto yliopiston kirjastosta?

Kysytty

Hei

Voiko kunnalliseen kirjastoon tilata kirjoja Aalto yliopiston kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastot tilaavat kaukolainoja asiakkailleen vain pääkaupunkiseudun ulkopuolelta. Pääkaupunkiseudun tieteellisistä ja muista kirjastoista asiakkaat joutuvat noutamaan itse kirjansa. HelMet-kirjastojen (Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupunginkirjastojen) välillä kirjoja tietenkin välitetään.