Minulla olisi kysymys jos olisi mahdollista lainata kirja suomen kirjastosta jos asuu ruotsissa?Miten tekee sen jos voisi.Ter.

Kysytty

Hej.Minulla olisi kysymys jos olisi mahdollista lainata kirja suomen kirjastosta jos asuu ruotsissa?Miten tekee sen jos voisi.Ter.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinä voit lainata kirjoja suomalaisista kirjastoista kaukolainaamalla. Kaukolainaus tehdään oman lähikirjaston kautta, eli mene ruotsalaisen kotikuntasi kirjastoon ja kysy minkälainen käytäntö heillä on.

Kirjastokorttia suomalaiseen kirjastoon et voi saada. Yleensä kirjastokortin saamiseen vaaditaan osoite Suomessa.