Otsikko
Yritin lainata kirja, utta eipä onnistunut. Herjaili vain, että kortti ois mennyt vanhaksi tai lainauskiellossa tai minä itse lainauskiellossa. Liekö kortti…

Kysytty

Hei! Yritin lainata kirja, utta eipä onnistunut. Herjaili vain, että kortti ois mennyt vanhaksi tai lainauskiellossa tai minä itse lainauskiellossa. Liekö kortti mennyt vanhaksi kun vuoteen en ole lainannut. Mitäpä minun pitää tehdä, että voin taas lainata? terv veijo tolonen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyse voi olla lainausoikeuden vanhenemisesta. Outi-kirjastojen nykyisessä Koha-järjestelmässä kirjastokortti on voimassa määräaikaisesti - ei enää pysyvästi kuten aikaisemmin. Lainausoikeus on helppo uusia asioimalla kortti ja henkilötodistus mukana oman kirjaston asiakaspalvelussa. Tarvittaessa tiedot päivitetään samalla ajan tasalle.