Yritän varata erinomaisen Helmet-palvelunne kautta kirjaa Vätsäri - erämaa järven takana, mutta en pääse siihen kenttään, josta varaus tapahtuu. Saan…

Kysytty

Yritän varata erinomaisen Helmet-palvelunne kautta kirjaa Vätsäri - erämaa järven takana, mutta en pääse siihen kenttään, josta varaus tapahtuu. Saan ainoastaan listan, missä kirja on tällä hetkellä olemassa. Voiko kirjan varata netin kautta lainkaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun olet teoksen tietueessa...

http://helmet.fi/search~S9*fin?/Xv{232}ats{232}ari&searchscope=9&m=&l=&b=&Da=&Db=&SORT=D/Xv{232}ats{232}ari&searchscope=9&m=&l=&b=&Da=&Db=&SORT=D&SUBKEY=v%C3%A4ts%C3%A4ri/1%2C2%2C2%2CB/frameset&FF=Xv{232}ats{232}ari&searchscope=9&m=&l=&b=&Da=&Db=&SORT=D&1%2C1%2C

...pääset kyllä tekemään varauksen ihan tavalliseen tapaan ylhäältä vasemmalta kohdasta "varaa". Sitä kohtaa painamalla järjestelmä pyytää sinua sitten kirjoittamaan kirjastokortin numeron ja nelinumeroisen tunnusluvun. Tunnusluvun saat mistä tahansa HelMet-kirjastosta näyttämällä kirjastokortin ja henkilöllisyystodistuksen. Sen jälkeen valitaan vielä "jatka", ennen kuin pääsee valitsemaan noutokirjaston ja vahvistamaan varauksen.