Koitin varata tätä helmetin kautta. miksei se onnistunut ? Tekijä Pyrrö, Stina Teoksen nimi Puutarhan vihreä vuosi / Stina Pyrrö, Hanna Marttinen

Kysytty

hei
koitin varata tätä helmetin kautta. miksei se onnistunut ?

Tekijä Pyrrö, Stina
Teoksen nimi Puutarhan vihreä vuosi / Stina Pyrrö, Hanna Marttinen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja ei ole vielä ilmestynyt. Arvioitu ilmestymisaika on 10.3. Heti kun ensimmäinen nide saadaan luetteloitua, voit tehdä varauksen. Nyt ei auta kuin tarkkailla tilannetta helmet-palvelussa.