Otsikko
Voisinko lainata Espoon Leppävaaran kirjastosta Herman Hessen kirjan: Assisin Fransiscus. Hessen kirjoituksia pyhästä Franciscus Assisilaisesta. Suomeksi,…

Kysytty

Voisinko lainata Espoon Leppävaaran kirjastosta Herman Hessen kirjan: Assisin Fransiscus. Hessen kirjoituksia pyhästä Franciscus Assisilaisesta. Suomeksi, kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäänne kirjaa ei ole vielä saatu Leppävaaran kirjastoon. Se on kyllä tilattu ja tulee varmasti elokuun aikana.
Kirjaa löytyy jo muualta pääkaupunkiseudulta, joten sen voi tilata noudettavaksi Leppävaarasta Helmet-palvelun kautta osoitteesta www.helmet.fi tai mikäli kortillanne ei ole ko. palvelun käyttöön tarvittavaa tunnuslukua, soittamalla tai lähettämällä sähköpostia kirjastoon. Tällöin tarvitsemme kirjastokortin numeron. Varausmaksu on 50 senttiä.