Jos on varannut jonkun kirjan tai vaikkapa dvd:n, ja siinä on ollut pitkä varausjono, niin ilmoitetaanko siitä varauksen tehneelle koska on hänen…

Kysytty

Jos on varannut jonkun kirjan tai vaikkapa dvd:n, ja siinä on ollut pitkä varausjono, niin ilmoitetaanko siitä varauksen tehneelle koska on hänen lainausaikansa koittaa ja koska hän saa hakea sen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Noutoilmoitukset varauksista lähetetään asiakkaalle hänen valitsemallaan tavalla joko tekstiviestinä, sähköpostitse tai postitse.
Tekstiviesti- ja sähköposti-ilmoitukset lähtevät heti, kun aineisto on haettavissa, postitse tieto tulee yleensä perille 1-2 vuorokauden sisällä. Varattua aineistoa pidetään odottamassa noin viikon verran.