Voiko mihinkään kirjastoon tilata nyt kirjoja ja noutaa ne sieltä ?

Kysytty

Hei
Voiko mihinkään kirjastoon tilata nyt kirjoja ja noutaa ne sieltä ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikki kirjastot ovat suljettuina toistaiseksi. Mistään kirjastoista ei voi noutaa varauksia. Hyllyssä olevasta aineistosta ei voi myöskään tehdä varauksia. Aineistosta, josta on varausjono tai joka on vasta tulossa lainattavaksi, voi tehdä varauksen.

Jos sinulla on varaus, jonka noutoaika on 17.3. jälkeen, varaus odottaa noutokirjastossa vielä silloin, kun kirjastot taas avataan.

Mikäli sinulla on mielessäsi teos, jonka haluat varata myöhemmin, voit tallentaa kirjan tiedot omissa tiedoissasi muistilistalle. Täältä löydät ohjeet:

https://kirjtuo1.helmet.fi/screens/e_help_fin.html#muistilistani