Onko teillä chat-palvelu? Yritin löytää mutta en onnistunut siinä. Siis vielä sellainen kysymys, kun kirjaudun ja sivullani lukee: Varaus 1/4 tarkoittaako se,…

Kysytty

Hei, onko teillä chat-palvelu? Yritin löytää mutta en onnistunut siinä. Siis vielä sellainen kysymys, kun kirjaudun ja sivullani lukee: Varaus 1/4 tarkoittaako se, että minun pitää vielä odottaa että tulee vaikka 0/4 vai tarkoittaako varaus 1/4 että kirja odottaa jo minua kirjastossa? Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastoilla on chat-palvelu. Chat-vastaaja on valmiina palvelemaan, kun Helmet-palvelusivuston oikeasta alalaidasta pompahtaa chat-ikkuna.

Jos varauksesi kohdalla lukee 1/4, se tarkoittaa, että olet ensimmäisenä jonossa samaan seuraavaksi palautuvan teoksen. Numero neljä tarkoittaa tässä tapauksessa, että teoksesta on neljä varausta. Siihen, kuinka pian saat varauksesi, vaikuttaa se, miten monta kappaletta (nidettä) kyseistä teosta on kokoelmissa.

http://www.helmet.fi/fi-FI