Voiko Helmet kirjastokortin luvittaa esim vaimon kortin kanssa ristiin? Siis kummantahansa kortilla voisi noutaa molempien varatut kirjat / elokuvat.

Kysytty

Hei! Voiko Helmet kirjastokortin luvittaa esim vaimon kortin kanssa ristiin? Siis kummantahansa kortilla voisi noutaa molempien varatut kirjat / elokuvat.

Vastaus

Vastattu

Tällainen "ristiin luvittaminen" ei ole mahdollista. Kirjastokortti on aina henkilökohtainen. Halutessanne voitte noutaa puolisonne varaukset ja lainata ne omalle kortillenne, mutta tällöin lainaaminen tapahtuu kirjaston palvelutiskillä. Teidän pitään tällöin tietää myös, mistä varaushyllystä varattu aineisto löytyy ja mistä aineistosta on kyse.

https://www.helmet.fi/fi-FI