Uusi systeeminne on kauhea! Pientä tekstiä kun ei ole tietokonetta ja paljon sekavampi. Matkalla olevat löytyivät ennen peräkkäin ja sen jälkeen saapuneet…

Kysytty

Uusi systeeminne on kauhea! Pientä tekstiä kun ei ole tietokonetta ja paljon sekavampi. Matkalla olevat löytyivät ennen peräkkäin ja sen jälkeen saapuneet...pitääkö ne nyt kaivaa varausten seasta. Itselläni aina 50.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos palautteesta! Onpa harmillista, että systeemin muutokset tuovat hankaluuksia käytettävyyteen. Yleensä asioita pyritään kehittämään, jotta asiointi helpottuisi. Asiakkaiden tekemät huomiot ovat tärkeitä, jotta ongelmakohtiin osataan tehdä parannuksia.

Kysymyksestänne ei ilmene, katsotteko varaustietojanne Helmet.fi:n Omissa tiedoissa vai käytättekö Taskukirjastoa?

Asian selvittämiseksi teidän kannattaa olla yhteydessä lähikirjastonne henkilökuntaan, joka kyllä auttaa ja opastaa mielellään. Voitte antaa heille tarkemmat tiedot epäkohdasta, jotta he voivat viedä asian järjestelmän kehittäjien tietoon.

Tiedoksenne vielä, että saapuneista varauksista asiakas saa aina saapumisilmoituksen joko sähköpostilla tai tekstiviestillä. Jos sähköpostiosoitetta ei ole tai puhelinnumeroa ei ole tallennettu +358-alkuisena, ilmoitus tulee kirjeenä postissa.