Nyt kun kirjastojen ovet vähitellen aukeavat, olisin tiedustellut seuraavaa: Herttoniemen vanha kirjasto suljettiin. Välikaudella ennen Hertsin…

Kysytty

Hei! Nyt kun kirjastojen ovet vähitellen aukeavat, olisin tiedustellut seuraavaa: Herttoniemen vanha kirjasto suljettiin. Välikaudella ennen Hertsin kauppakeskukseen perustettua uutta kirjastoa käytimme Roihuvuoren kirjastoa. Minulla on nyt varauksia. joiden noutopaikaksi olen merkinnyt Roihuvuoren. Voinko muuttaa noutopaikaksi Herttoniemen? Mielestäni kirjaston nimilistassa lukee vain edelleen HERTTONIEMI SULJETTU. Ilmeisesti Hertsin kirj.aukeaa lähiaikoina kuitenkin.

Vastaus

Vastattu

Mikäli varauksesi eivät vielä ole Roihuvuoressa odottamassa noutoa tai matkalla Roihuvuoreen, voit vaihtaa noutopaikaksi Herttoniemen kirjaston.

Herttoniemen kirjasto avataan 14.5. klo 10.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Herttoniemen_kirjasto