Otsikko
Kun varaan Pasilassa olevan teoksen noudettavakseni Laajasalon kirjastosta, mikä on saapuneen teoksen noutoaika? Yli viikko?

Kysytty

Hei, kun varaan Pasilassa olevan teoksen noudettavakseni Laajasalon kirjastosta, mikä on saapuneen teoksen noutoaika? Yli viikko?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa varaamaasi aineistoa pidetään noutoa odottamassa kuusi arkipäivää.

Viimeisen noutopäivän voit tarkistaa kirjautumalla asiakastietoihisi. Näet viimeisen noutopäivän myös saamastasi teksti- tai sähköpostiviestistä.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_…