Milloin teoksia voi taas varata?

Kysytty

Milloin teoksia voi taas varata?

Vastaus

Vastattu

Helmet-haussa (osoitteessa haku.helmet.fi) ei voi tehdä varauksia ainakaan siihen asti kunnes kirjastot taas avataan.
Voit tallentaa teoksia muistilistalle. Ohje muistilistan käyttämiseen Helmet-haussa.

Huomaathan, että perinteisessä Helmet-haussa (osoitteessa luettelo.helmet.fi) uuden varauksen voi tehdä jonoon, mikäli kaikki kappaleet ovat lainassa tai jos teos on vasta tilausvaiheessa.

Voit tallentaa teoksia muistilistalle. Ohje muistilistan käyttämiseen perinteisessä Helmet-haussa

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Kirjastoasioinnista_koronavirusepidemian(208997)