Jos olen varannut sähköisesti Helmetin kautta kirjan ja se on vapaana kirjaston hyllyssä. Niin monen päivän sisällä voin noutaa kyseistä kirjaa menettämättä…

Kysytty

Hei,
Jos olen varannut sähköisesti Helmetin kautta kirjan ja se on vapaana kirjaston hyllyssä. Niin monen päivän sisällä voin noutaa kyseistä kirjaa menettämättä sitä?

Vastaus

Vastattu

Aineistoa säilytetään sinulle varattuna kuuden arkipäivän ajan. Viimeisen noutopäivän näet saamastasi varausilmoituksesta. Voit tarkistaa sen myös kirjautumalla asiakastietoihisi.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_ja_lainaaminen(37)