Otsikko
Ihan uteliaisuudesta kiinnostaisi, miksi varaaminen ei aina onnistu. Hetken luulin että varauksille on joku maksimäärä, mutta kokeilin sitten varata toista…

Kysytty

Hei! Ihan uteliaisuudesta kiinnostaisi, miksi varaaminen ei aina onnistu. Hetken luulin että varauksille on joku maksimäärä, mutta kokeilin sitten varata toista kirjaa ja sen sai varata. Eli mistä voi johtua ettei ihan perusdekkarin varaus onnistunut, varailen jatkuvasti ja eka kertaa ikinä kävin näin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuvatun kaltainen tilanne syntyy Vaski-tietokannassa https://vaski.finna.fi/ esimerkiksi silloin, jos kyseiseen teokseen on tehnyt varauksen jo aiemmin ja epähuomiossa yrittää tehdä sen uudestaan.