Haluaisin lainata Jens Lapiduksen uusimman kirjan Top Dog ruotsiksi. Mistä tiedän, että saan ruotsinkielisen version, jos varaan netissä sen?

Kysytty

Hei,

haluaisin lainata Jens Lapiduksen uusimman kirjan Top Dog ruotsiksi. Mistä tiedän, että saan ruotsinkielisen version, jos varaan netissä sen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun haet teosta, voit rajata hakutulosta sivun vasemmassa laidassa olevilla rajoittimilla esimerkiksi kielen mukaan. Jos haet Jens Lapiduksen teoksia nimenomaan alkukielellä, klikkaa kielirajoitinta "ruotsi". Näin saat vain ruotsinkielisen aineiston.

Teoksen kieli käy ilmi myös, kun avaa teoksen tiedot klikkaamalla kirjan nimeä (kohdassa "kieli").

Jens Lapiduksen uutuus teos on alkukielellä "Top dogg" ja suomennoksen nimi on "Top dog".

http://www.helmet.fi/fi-FI