Onko väliä missä järjestyksessä lukee Fjällbacka-sarjan kirjat? Kiitos vastauksesta :)

Kysytty

Hei,
Onko väliä missä järjestyksessä lukee Fjällbacka-sarjan kirjat?

Kiitos vastauksesta :)

Vastaus

Vastattu

Camilla Läckbergin Fjällbacka-sarjassa on samoja henkilöhahmoja, kirjailija Erica Falck ja poliisi Patrik Hedström, mutta jokaisessa kirjassa on oma, itsenäinen mysteeri selvitettävänä. Sarjan aloittaa romaani Jääprinsessa. Kirjoja voi siis lukea missä järjestyksessä vain, mutta paremmin niiden maailmaan pääsee sisälle lukemalla ne ilmestymisjärjestyksessä