Mitä tarkoittaa kun minulla on kymmenen varausta ja yhdessä varaamassani teoksessa lukee tila kohdalla eräpäivä 6.11.08, mitä se tarkoittaa ?

Kysytty

Hei!
Mitä tarkoittaa kun minulla on kymmenen varausta ja yhdessä varaamassani teoksessa lukee tila kohdalla eräpäivä 6.11.08, mitä se tarkoittaa ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varauksesi on kohdistunut sellaiseen niteeseen, joka on juuri nyt lainassa. 6.11.08 on kyseisen niteen eräpäivä, eli päivä jolloin lainaajan pitää viimeistään palauttaa tämä nide kirjastoon. Ilmeisesti varaamaasi teosta ei ole tällä hetkellä missään kirjastossa hyllyssä.