Voiko kirjaston E-kirjoja lukea Kindlellä tai iPadilla?

Kysytty

Hei,
Voiko kirjaston E-kirjoja lukea Kindlellä tai iPadilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastojen e-kirjoja voi lukea niillä lukulaitteilla, joihin voi asentaa Adobe Digital Editions -ohjelman. Tämä ohjelma ei ole yhteensopiva Kindlen kanssa, joten sen kautta e-kirjoja ei voi lukea. Jos iPadiin voi asentaa tämän ohjelman, lukeminen sillä onnistuu.

4 ääntä

Kommentit

iPadiin asennettava ohjelma on nimeltään Bluefire Reader. Se valtuutetaan samoilla tunnuksilla kuin Adobe Digital Editionskin. Lainaaminen tapahtuu normaalisti netin yli ja kirja aukeaa iPadissa Bluefire Readeriin Adobe Digital Editionsin sijaan.

Adobenkin ohjelma toimii. Bluefire Readerin ostaminen (4.49€) tarpeetonta.