Voiko alaikäinen lainata varauksen ilman kirjastokorttia. Jos voi niin miten?

Kysytty

Voiko alaikäinen lainata varauksen ilman kirjastokorttia. Jos voi niin miten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos alaikäisellä on kuvallinen henkilöllisyystodistus niin kyllä voi. Omatoimiaikana tarvitsee kirjastokortin lainaukseen. Huomaa ettei lainaaminen ole mahdollista Kouvolan kirjastoissa 5-8.3.2018. kirjastojärjestelmän päivityksen vuoksi.