Miten te saatte kaikki kirjat tänne kirjastoon ja miten te perustitte tän upean paikan?

Kysytty

miten te saatte kaikki kirjat tänne kirjastoon ja miten te perustitte tän upean paikan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Samaa mieltä - kirjastot ovat upeita paikkoja. Esimerkiksi Kirjastokaista.fi-sivuston Koulutuskanava tarjoaa paljon kirjastolaitoksen historiaan liittyvää materiaalia ja tämän linkin takaa löydät lisätietoa liittyen aineistojen hankintaan Kirjastot.fi-sivustolla.