Varasin kirjan, jonka noutopaikaksi valitsin Turun pääkirjaston. Kirjaa ei kuitenkaan tällä hetkellä ollut pääkirjastossa vapaana, mutta esim. kirjastoautoissa…

Kysytty

Hei! Varasin kirjan, jonka noutopaikaksi valitsin Turun pääkirjaston. Kirjaa ei kuitenkaan tällä hetkellä ollut pääkirjastossa vapaana, mutta esim. kirjastoautoissa oli. Lähetetäänkö valitsemani kirja pääkirjastoon muista kirjastoista vai pitääkö minun odottaa siihen asti, että pääkirjastosta kirja taas vapautuu. Pitäisi kyseinen kirja saada nopeasti lainattua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaukset kohdistuvat koko Vaski-alueelle ja varattu kirja ns.tärppää sieltä missä se on ensimmäisenä vapaana. Varauksesi siis lähetetään Turun pääkirjastoon muualta, jos kirjaa ei pääkirjastossa sillä hetkellä ole.