Tein kuukausia sitten, kaiketi alkukesästä, hankintaehdotuksen. En vain tullut itselleni laittaneeksi asiasta mitään muistilappua ja nyt en muista kirjan nimeä…

Kysytty

Hei,

Tein kuukausia sitten, kaiketi alkukesästä, hankintaehdotuksen.
En vain tullut itselleni laittaneeksi asiasta mitään muistilappua ja nyt en muista kirjan nimeä. Kirjan aihepiiri oli Afrikka ja kehitys; kirja oli englanninkielinen. Olisin halunnut tietää "menikö hankitaehdotukseni läpi". Tein hankintaehdotuksen Helmet-palvelussa.

PS Kehitysehdotus: hankitaehdotuksen johtaessa hankintaan olisi todella kätevää, jos systeemi lähettäisi ehdotuksen tekijälle postia: "Ehdottamasi teos on päätetty hankkia, voit halutessasi tehdä siihen varauksen".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alla on linkkejä Helmet-hakuun. Ylemmässä on tuloksia asiasanoilla Afrikka ja kehitys rajattuna englanninkielisiin aikuisten tietokirjoihin. Alemmassa asiasanana on Afrikka, mutta rajaukset muuten samat. Olisiko joku näistä ehdottamasi?

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sd%3A%28afrikka%29%20d%3A%28…

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sd%3A%28afrikka%29%20f%3A1%2…

Kiitos kehitysehdotuksestasi. Tällainen tekninen muutos ei valitettavasti ole mahdollinen. Helsingin kaupunginkirjasto saa runsaasti hankintaehdotuksia, eivätkä resurssimme riitä vastaamiseen.