Heippa! Tarvitsisin tenttiä varten yhden tietyn kirjan jota en löydä helmetin haun kautta. Olisiko tätä kirjaa mahdollista hankkia kaupungin kirjastojen…

Kysytty

Heippa! Tarvitsisin tenttiä varten yhden tietyn kirjan jota en löydä helmetin haun kautta. Olisiko tätä kirjaa mahdollista hankkia kaupungin kirjastojen valikoimaan? Yliopiston kirjastojen lainausjonot on todella pitkiä ja kirjaa on käytännössä mahdoton saada ennen tenttiä.
* Parke, R. D., & Clarke-Stewart, A. (2011). Social Development. Hoboken: John Wiley & Sons Inc.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä se varmaankin mahdollista olisi. Yleisiin kirjastoihin hankittavat kappalemäärät tuskin kuitenkaan voivat olla kovin suuria.

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoihin voit tehdä hankintaehdotuksia niillä lomakkeilla, jotka löytyvät HelMet-verkkokirjaston etusivulta http://www.helmet.fi/ kohdasta "Tee hankintaehdotus". Siitä voit myös valita, mihin kaupunkiin toivoisit teosta hankittavaksi.