Milloin te ostatte uusia teoksia kirjastoon? Olen tehnyt joskus viime vuonna ehdotuksen. Minusta teidän todella tulisi hankkia Van Shen CD V kirjastoon. …

Kysytty

Milloin te ostatte uusia teoksia kirjastoon? Olen tehnyt joskus viime vuonna ehdotuksen. Minusta teidän todella tulisi hankkia Van Shen CD V kirjastoon.
Esittäjä: Van She
Albumi: V

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehdotuksesi on jo toteutunut, sillä Helsingin kaupunginkirjastoon on hankittu kaksikin kappaletta Van Shen levyä ”V”. Löydät levyn osoitteesta http://www.helmet.fi valitsemalla välilehden ”Tekijä” ja kirjoittamalla hakukenttään nimen ”Van She”. Tällä vastaushetkellä toinen kappale on tosin menossa lainaan ja toisestakin on varaus, mutta voit tehdä levystä varauksen, jotta saat levyn sitten, kun se palautetaan.