Kysyisin että onko jossain Helsingin kirjastossa huonetta, jossa voi harjoitella soittamista omalla instrumentilla (puhallin)? Entä jos toivoo kirjahankintoja…

Kysytty

Hei, kysyisin että onko jossain Helsingin kirjastossa huonetta, jossa voi harjoitella soittamista omalla instrumentilla (puhallin)?

Entä jos toivoo kirjahankintoja, kuinka suurella todennäköisyydellä niitä toteutetaan? Kyse olisi yliopiston filosofian ja psykologian kurssikirjoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kirjastoista Kirjasto 10:ssä on varattava soittohuone. Huoneen voi varata puhelimitse tai "Varaa tietokone" -palvelusta Kirjasto 10:n työtila nro 41.

Kirjasto 10 : yhteystiedot:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kirjasto_10/Yhteystied…

Todennäköisyyttä ehdotettujen kirjojen hankinnalle on vaikea antaa. Kirjastot tekevät hankintapäätöksensä itsenäisesti. Periaatteena on, että kirjastoihin hankitaan nimenomaan yleisiin kirjastoihin sopivaa aineistoa. Siis sellaista, jolla on yleistä kiinnostavuutta. Kurssikirjojen hankinta on ensisijaisesti kurssikirjastojen tehtävä. Ehdotuksia kannattaa silti tehdä. Varsinkin suomenkielisistä kurssikirjoista suuri osa hankitaan joka tapauksessa.

Helmet: usein kysyttyä aineistot
http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Usein_kysyttya/Usein_kysyttya__aineisto…