Hain Plussasta seuraavaa kirjaa: Kaupankäynti ja markkinointi internetissä, 2. uud.p., tekijä Anders Hedman. Tulos oli, että löytyy, mutta ei voi lainata…

Kysytty

Hain Plussasta seuraavaa kirjaa: Kaupankäynti ja markkinointi internetissä, 2. uud.p., tekijä Anders Hedman. Tulos oli, että löytyy, mutta ei voi lainata. Eikö sitä voisi saada edes vuorokausi- tai viikonloppulainaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksen uutta painosta ei ole vielä ollenkaan saatavilla pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoissa (Plussa-järjestelmä), vaikka perustiedot näkyvät. Valitettavasti ilmoitus "ei lainattavia kappaleita" on harhaanjohtava. Se ei tarkoita että ei-lainattavia kappaleita kuitenkin olisi, vaan että sitä ei ole ehditty saada lainkaan. Helsingin kaupunginkirjastolle on kuitenkin tilattu teosta jo 10 kpl sisäisen hankinta-tietokantamme mukaan, ja ne saapuvat aikanaan.

Korkeakoulukirjastojen Linda-tietokannan mukaan tilanne on sama. Vuoden 1997 painosta on saatavilla, mutta uudesta painoksesta näkyvät vasta perustiedot. Sinun on siis joko tyydyttävä vanhaan painokseen (vaikka sekään ei ole helposti saatavissa), odoteltava, että uusi saadaan käyttöön kirjastojen kautta tai ostettava kirja.