Onko olemassa jotain listaa, mistä näkisi kirjaston valikoimiin seuraavien kuukausien aikana tulossa olevat teokset? Itseäni kiinnostaisi tietää, milloin…

Kysytty

Onko olemassa jotain listaa, mistä näkisi kirjaston valikoimiin
seuraavien kuukausien aikana tulossa olevat teokset? Itseäni kiinnostaisi tietää, milloin Aurejärven ja Hemmon teos "Luotto- ja Maksuvälineet (1999 painos)" on saatavilla. Kirjan pitäisi olla ilmestynyt tai ainakin ilmestyä aivan tämän vuoden alussa. Tiedän kyllä palvelun uutuushaun, mutta se ei nyt vastaa tarkoitustani.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastoon tilattavat kirjat näkyvät henkilökunnan käytössä olevasta tietokannasta. K.o. teosta siitä ei vielä löydy. Sitä ei näy myöskään vielä kirjakauppojen luetteloissa.