Voisitteko ystävällisesti hankkia Akateemisen kirja-alesta Katrin Cargillin teoksen Måla möbler? On myös englanniksi Painted Furniture. Siinä on tosi kivoja…

Kysytty

Voisitteko ystävällisesti hankkia Akateemisen kirja-alesta Katrin Cargillin teoksen Måla möbler? On myös englanniksi Painted Furniture. Siinä on tosi kivoja ohjeita, miten vanhoista huonekaluista saa maalaamalla jännittäviä! Ostaisin itse, mutta rahat on vähissä ja maksaa n. 100 mk...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitokset hankintaehdotuksestasi, oletettavasti tarkoituksesi oli kohdistaa se Helsingin kaupunginkirjastolle. Kirjastolle voi tehdä hankintaehdotuksia. Kirjastot päättävät aineiston ostoista itse. Kirjastoissa on valmis lomake ehdotuksen tekemistä varten, ja sen voi tehdä myös Internetin välityksellä. http://www.lib.hel.fi/hankinta/hankintatoive.htm Ensin kannattaa tarkistaa aineistotietokannastamme, onko teos kirjastossa ennestään.