Onko tätä levyä tarkoitus tilata CD-levy Tekijä / esittäjä Kääriäinen, Jamppa (esitt.) Teoksen nimi Halluun viihyttee Julkaisutiedot [S.l.] : AXR Music,…

Kysytty

onko tätä levyä tarkoitus tilata

CD-levy
Tekijä / esittäjä Kääriäinen, Jamppa (esitt.)
Teoksen nimi Halluun viihyttee
Julkaisutiedot [S.l.] : AXR Music, p2010
Pääkielet suomi
Asiasanat / Aihe savolaiset : savolaismurteet : musiikki : laulut, murteet : Savo, viihdemusiikki : Suomi : 2000-2009, laulajat : Pohjois-Savo : Iisalmi
Tarkat tied

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jätän hankintapyynnön levystä musiikkiosaston hankintaan ja ilmoitamme päätöksestä teille. Aiempia Jamppa Kääriäisen levyjä meille ei ole hankittu eikä tätäkään, 3.11.2010 ilmestynyttä levyä ole tilattu vielä. Levy näyttää olevan tilauksessa Oulun, Kuopion ja Lappeenrannan maakuntakirjastoissa, joten kaukolaina (maksu 6 euroa) olisi mahdollinen, jos levyä ei hankita Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmiin.