Teen opinnäytetyötä palkitsemisesta, lähinnä pitkäänpalvelleiden palkitsemisesta mutta koska aihe on niin suppea, laajennan sitä palkitsemiseen yleensä…

Kysytty

Hei,
Teen opinnäytetyötä palkitsemisesta, lähinnä pitkäänpalvelleiden palkitsemisesta mutta koska aihe on niin suppea, laajennan sitä palkitsemiseen yleensä työyhteisössä, sisäötäen esimerkiksi palkat, bonukset yms. ja ehkä jonkin verran henkilöstöpolitiikkaa yleisellä tasolla. Sivumäärältään työn tulisi olla n. 50 (sisältää kyselytutkimuksen jonka olen jo tehnyt). Lähdeluettelon olisi oltava n. 2 sivua pitkä ja mukana vähintään yksi englanninkielinen lähde.
Itse en ole löytänyt aiheesta montaakaan kirjaa ja siinä pyytäisin apua, eli voisitko ehdottaa kirjoja joka käsittelee tätä aihetta, ja myös siis ainakin yksi englanninkielinen.
"Onnistu palkitsemisessa" on yksi hyvä kirja mutta tarvin monta muuta kirjaa sen lisäksi...niin ja ei kovin vanhoja, sanotaan vaikka että ei mielellään 10 vuotta vanhempia teoksia.
Kiitos, olen saanut teiltä paljon jo apua tiedonhakuun, tosi hyvä palvelu :-)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesi on sellainen, että en pysty suoraan valitsemaan opinnäytetyöhösi sopivia kirjoja, mutta annan ohjeen miten ja mistä voit hakea aineistoa.

Kymenlaakson kirjastojen Kyyti-yhteisluettelo Web-Origo http://kouvola.kirjas.to/
Valitse Tarkennettu haku, Asiasana: palkitseminen, Luokka: Tietokirjallisuus, Vuosi: 1998- . Tuloksena 27 teosta, klikkaa Kirja tai Näytä, Teoksen nimi, joka näyttää teoksen tiedot. Kirjat ovat kaikki suomenkielisiä, osa on lainassa.

Lisää aiheesta voit etsiä Yliopistokirjastojen yhteistietokannasta Lindasta ja Arto-artikkeliviitetietokannasta, joissa on myös englanninkielistä aineistoa. Näihin tietokantoihin pääset vain kirjaston nettiyhteyden kautta. Valitse tässä myös asiasanaksi palkitseminen ja pikarajaukseksi: viimeiset 10 vuotta.

Suosittelen että tutustut ensin Kymenlaakson kirjastojen valikoimaan aiheesta. Jos haluat kirjan, joka on vain jossain yliopistokirjastossa, voimme pyytää sen kaukolainaksi.

Tutki myös sen Onnistu palkitsemisessa -kirjan kirjallisuus-/lähdeluetteloa, voit löytää sieltäkin hyviä vinkkejä.