Taskukirjasto-sovelluksessa on lainatun kirjan kohdalla keltainen korostus. Mitä se tarkoittaa? Ks. liite

Kysytty

Taskukirjasto-sovelluksessa on lainatun kirjan kohdalla keltainen korostus. Mitä se tarkoittaa? Ks. liite

Vastaus

Vastattu

Keltainen korostus ilmaantuu lainattuun kirjaan, jos siinä on varauksia tai yrität uusia sitä liian pian.

3 ääntä

Kommentit

Keltainen korostus on kirjassa jonka eräpäivä lähestyy.

Entä mitä punainen väri lainatun kirjan kohdalla tarkoittaa?