Mistä löydän tietoa ja määrittelyitä markkinoinnin termille asemointi suomeksi tai englanniksi?

Kysytty

Mistä löydän tietoa ja määrittelyitä markkinoinnin termille asemointi suomeksi tai englanniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tavoitella Helsingin yliopiston kirjastosta ja Helsingin kauppakorkeakoulun kirjastosta seuraavia teoksia, joista asia varmaankin selviää. Voi myös tehdä lähikirjastossa kaukolainapyynnön näistä kirjoista. Kaukolainaaminen on maksulllista, kysy lisää lähikirjastosta:

Ranta, Timo
Markkinoinnin peruskäsitteet ja niiden käyttö
Helsinki : [Helsingin kauppakorkeakoulu], 1993
(Helsingin kauppakorkeakoulun julkaisuja. D, ISSN 0356-8164 ; 181)

Pastila, Tuukka
Brandin rakentaminen ja asemointi kansainvälisille markkinoille : case Valio Oy / Tuukka Pastila
Julkaistu: , 2002
Opinnäyte: Pro gradu -tiivistelmä : Helsingin yliopisto, taloustieteen laitos, markkinointi

Koskinen, Jan
Asemointi ja erilaistaminen kauppaketjujen kilpailukeinona. Hki 2002.
HKKK. Markk. Pro gradu, 2002

Aarnio, Johanna
Tuotteen asemointi ja markkinointiviestinnän suunnittelu uuden automallin lanseerauksessa. Hki 1999.
HKKK. Markk. Pro gradu, 1999

Meriluoto, Mari
Jakelukanavan rooli hotellin asemoinnissa. Hki 1995.
HKKK. Markk. Pro gradu, 1995

Artikkeli Vitriini -lehdessä no 8 vuodelta 2001, ss. 46-48. Tämä Vitriini -lehden numero on Tikkurilan kirjastossa ja varattavissa.