Voinko jatkaa dvdn laina aikaa netissä?

Kysytty

Hei! Voinko jatkaa dvdn laina aikaa netissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Voit. Kaikki lainat voi uusia verkkokirjastossa, ellei niistä ole varauksia. Tarvitset uusimiseen kirjastokortin numeron ja salasanan. Jos sinulla ei ole salasanaa ennestään, sen saa käymällä paikan päällä kirjastossa.

Uuden verkkokirjaston löydät osoitteesta www.keskikirjastot.fi.

Lainat voi uusia myös soittamalla mihin tahansa kirjaston toimipisteeseen (Jyväskylän pääkirjaston puhelinnumero on 014-2664123) tai kirjaston asiakaspalvelutiskeillä.