En löytänyt nettisivuilta parempaa yhteydenottokanavaa, ohjaisitteko tarpeen mukaan kysymykseni eteenpäin. Sain muistutuksen että lainani erääntyy. Mielestäni…

Kysytty

Hei!
En löytänyt nettisivuilta parempaa yhteydenottokanavaa, ohjaisitteko tarpeen mukaan kysymykseni eteenpäin. Sain muistutuksen että lainani erääntyy. Mielestäni palautin kirjan (Tapiolan kirjastoon palautusautomaattiin, luultavasti kaksi viikkoa sitten lauantainn), mutten ottanut palautuksesta kuittia. Olisiko mahdollista että kirja olisi palautunut hyllyyn muttei olisi rekisteröitynyt järjestelmään että se ei ole enää minulla lainassa? Kiitokset jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kirja näkyy edelleen kortillasi.
Uusin sen lainan. Uusi eräpäivä on 21.11.2016

Sekaannukset ovat aina mahdollisia, varsinkin kun asiaan liittyy kone.
Voisit ottaa yhteyttä suoraan Tapiolan kirjastoon:
kirjasto​.tapiola​@espoo​.fi tai 050 428 9392.
He pystyvät selvittelemään asiaa paikan päällä tehokkaammin.